Saturday, May 9, 2009

K- test, 2. mai 2009 - Bestått


Tidlig en lørdag morgen var det tid for å K- teste en liten sort hollender frøken. Jeg må si det var med spenning vi nærmet oss Båstad! Aya har alltid vært litt små skvetten for ting, men løser det som regel bra. Selv om k- testen er liten var jeg spent på hvordan det skulle gå med flere "ekle" opplevelser etter hverandre. Eneste jeg fikk teste ut i forkant var at skudd er hun 100 % uberørt av. Har ikke hatt en så "likegyldig" hund på skudd før. (ikke sikker på om jeg har sett det eller...?)

Jeg håper Anne- Gry får orden på filmen fra dagen, slik at den kan legges inn her. Det er bedre enn at jeg forklarer. I korte trekk: Aya syns figurantet var skumle og trengte litt støtte fra meg for å avreagere. Skramelet stakk hun fra, men heldigvis ikke så langt og hun kom fort igjen. Der trengte hun også litt støtte fra meg. Skudd, tross momentene før var hun helt uberørt både i lek og passiv. Fikk bare to skudd.
Det var morro å teste henne, og nå gleder vi oss bare til MH i sommer. Tvi tvi, det må bli bra!!!

2 comments:

Havrevingens Ambra ~ * Udda * said...

Hei,
Oj så flink du har vært! Gøy å lese!

Video'n kan du gjerne få leke deg med. Jeg skjønner ikkeno av den redigeringen jeg... :-(

Snilt at du ikke skrev mer om mine kartleserevner på vei til Vestby forresten :-)

Håper dere har det fint! Gleder meg til utfyllende rapport fra Koppang :-)

Havrevingens Aya said...

Hei igjen!
Ja nå har jeg vært flink!

Får se om vi får til noe med videoen sammen? Det må jo gå!!!

Kartleser evner, ikke noe feil på dem vel. Er veiene i Østfold som ikke er helt gode ;o)

Her har vi det fint, deilig å trene i Østerdals skogen igjen! Skal ut i hele morra så jeg venter med spor oppdattering til etter da. Ellers har vi gått litt spor til nå og prøvd oss fram litt :o)Kjenner nå at spor fortsatt ligger mitt hjerte nærmest! Så det blir bra med en uke med Eriksson på Sølen!