Saturday, April 23, 2011

Snart sju uker og minimalt med trening.

Da er snart påsken over. I år er det blitt hjemme påske med fri fra palmesøndag og jobb fra skjærtorsdag. Det har vært deilig å bare være hjemme også, slippe stress med å pakke, handle, reise opp til ei hytte som trenger 2 dager med fyring før den er ordetlig varm. Hyttepåsken får jeg ta igjen til neste år!!! Det er blitt lite trening på oss den siste tiden, men det virker ikke som det plager Aya, hun har nok med å "lete", "søke" og prøve å "stjele" mat. Hun er utrolig sulten og snikete om dagen til tross for store mengder mat. Nå er det snart gått 7 uker og jeg syns hun er blitt god og rund (noe ikke andre syns). For litt over en uke siden begynte hun å bli utrolig sulten, så da begynte jeg å fore henne 3 ganger om dagen for at hun ikke skulle få to store måltider. Er litt usikker på om det hjalp på sulten hennes??? Nå får hun vanlig- og valpefor til frokost, valpefor og kjøtt midt på dagen og vanlig-, valpefor og kjøtt til kvelds. Hun kunne nok enda tenkt seg mer, men da tror jeg hun sprekker...

Idyllisk kveld ute på verandaen

Lille tykke Lakris

Aya koser seg ute i sola

Ellers koser jeg meg så godt jeg kan med Aya om dagen. Det er bare få dager til jeg kjører henne til Sverige og oppdretter Venke. Kommer til å savne henne utrolig, men men... :o(
I går lå vi på gulvet å kosa, da kjente jeg "liv" i magen for første gang. Jeg håper den er full av små og sterke tisper!!!

Er fortsatt på utkikk etter fôrvert til en tispe. Så er du interessert eller vet om noen, ta kontakt!!!

Minner også om IPO seminaret 7. og 8. mai i Fredrikstad. Fortsatt ledige plasser.

1 comment:

Nina Andersen said...

Hehe, endelig bilde. Ikke vansklig å se at det er valper der, men jeg syns ikke ho er stor i forhold til mange andre. Kanskje ho får et pent lite kull på 3-4 valper?
Det blir nok veldig tomt og rart uten Aya i huset men blir det for ille så får du vel låne med deg en av oppdretter? Tjihi!