Saturday, May 21, 2011

Valpene er blitt 2 uker

Da er valpene fra F- kullet blitt 2 uker gamle. De har åpnet øya og prøver å gå litt rundt :-) Så søte da!!! Skulle virkelig ønske jeg kunne være der med dem å følge dem fram til 8 uker! Det ligger flere bilder på facebook profilen til Venke og meg.

Søt liten F- smurf :-)

Hele gjengen samlet. Syns det ser ut som de får fine farger alle sammen. Mellomting mellom Ayas mørke og Carlos noe lysere.

"Se jeg kan gå"

Nå begynner jeg virkelig å savne Aya. Er ikke bare at det er tomt uten henne, men hva søren skal en gjøre på fritiden uten hund? Merker nå hvor mye tid som normalt går bort på hund! Men det er slik jeg vil ha det, så det skal bli godt å få henne hjem og komme i normal gjenge igjen!!!

2 comments:

Nina Andersen said...

De er kjempenydlige. Jeg skjønner godt hvordan du har det om dagen. Livet uten hund er ikke noe liv. Men det kommer bedre tider for Aja kommer jo tilbake igjen. ;-)

Havrevingens Aya said...

Bra noen skjønner hvordan jeg har det!!! Og du har rett, livet uten hund er ikke noe liv. Oliver er på ferie hos besteforedrene mine så det er helt tomt! Dette skal jeg aldri gjøre igjen!!!
Ja det skal bli godt å få dem hjem begge to og da blir det trening!