Wednesday, December 23, 2009

Ønsker alle en riktig god jul


Da tror jeg kanskje julefreden kan senke seg for noen timer... Her blir det en spesiell jul, alene i Fredrikstad med hundene. Jobber i morra kveld, men så setter jeg nesa mot Koppang for å feire resten av julen der :-)

De siste dagene har det vært treningsfri her, bare blitt turer. Snøen som kom lørdag ligger enda og ødelegger for sportreningen min! Men jeg skal ikke klage om det ikke kommer mer for da er det faktisk mulig å rundere og gå turer i skogen (uten ski).

Ellers har vi endelig fått ordentlig internett i Saltnesveien og det satte fart på hjemmesia. Så nå erklærer jeg den som "ferdig" nok til å publiserer :-)



Jeg tar gjerne imot kommentarer, både positivt og negativt! Veldig hyggelig om du som er inne å ser også legger igjen en hilsen i gjesteboka :-)

Vi må også gratulere Havrevingen Ambra med HD - A og AD - ua!!! Vi kommer snart etter med rtg :-)

2 comments:

Havrevingens Ambra ~ * Udda * said...

Hei,
Ikke klage over fin hvit snø... :)

Nå må du kjøre forsiktig nordover!
Julepresangene var perfekte :)
Hilsen Udda & AG

Havrevingens Ambra ~ * Udda * said...

Hei!
Nå har endelig NKK lagt ut terminliste for 2010 :).
Ferdselsprøve for dere på Ødemørk 28 mars?
Fortsatt god jul!