Thursday, December 31, 2009

Siste dag i 2009....

Godt nytt år alle sammen!




I dag snuddet været litt og det var plutselig bare - 6 grader ute. Det var litt deilig etter en romjul på Koppang med grader ned mot - 30. Der ble det bare noen korte turer med innlagt kaffe/varme pause hos bestemor og bestefar. Det syns hundene var like godt som meg. Ellers har vi kosa oss veldig inne med god mat og drikke. Hundene har ligget rett ut i sofan og bare nytt livet :-)


På turen i dag benyttet jeg anledningen til å ta litt bilder. Det var et kjempefint lys ute, noe som ikke er så lett å feste på bilde med et vanlig kamera... men det ser slett ikke værst ut.


Aya og Oliver skuer utover golfbanen. Det var mye folk ute i løypene der i dag. Og selvfølgelig noen hunder. Jeg har i dag også blitt ening med meg selv at det slett ikke er for mye snø til å rundere :-) Det handler bare om hva en gidder og ikke. Inne i litt tett skog er det faktisk ikke mer enn ca 15-20 cm snø. Og det er absolutt overkommelig da en begynner å krible etter litt ordentlig trening igjen :-)



2 comments:

Nina Andersen said...

Godt nytt år til dere også.
Jeg er enig med deg i at det går fint å rundere nå med litt godvilje og varme klær. Men problemet blir vel å få parkert bilene. De måker jo ikke der vi bruker å parkere. Men i klubben er det måka så det er muligheter.

Havrevingens Ambra ~ * Udda * said...

:) Dere to, (Nina og Elin), må ha vært i en annen skog enn meg....? Jeg foretrekker Ipo skjulene akkurat nå jeg.....
Og, banen på klubben er flott til diverse lydighetstrening nå. :)