Wednesday, February 2, 2011

Litt ubetenksomt av meg...

Jeg hadde fått innlegg i gjesteboka mi av en valpespekulant om det snart nærmet seg løpetid for Aya. Tror jeg har skrevet om det for leeenge siden og ikke tenkt noe mer over det. Jeg vet at Venke har mange spekulanter, men selvflølgelig ikke tenkt på at de venter og venter på info om løpetid.

Til dere kan jeg si: Aya har vært veldig regelmessig med sine løpetider. Så etter det jeg har regnet ut skal hun begynne helt i slutten av februar eller helt i begynnelsen av mars. Hun forandrer seg lite/ikke noe før, under og etter løpetid så det er ikke lett å se etter tegn. Hun er med andre ord den samme gale hele tiden :o) (kanskje om jeg tenker meg om så blir hun en tanke mer heit...?) Et sikkert tegn er at hun feller pels en tid før, og nå er hun så godt som avpelset. Men det er ikke lett å si hvor lenge etter løpetiden begynner siden bl.a været også virker litt inn på det.

Jeg kan ikke annet enn love dere at det blir oppdatert på blogg og hjemmeside så fort hun starter. Og etter parring håper jeg å kunne rekke med om ikke annet korte innlegg om status.

Så det er bare å smøre seg med tålmodighet, håpe det blir mange små, også tror jeg mors/fars gener og Aya selv fixer at det blir bra valper!!!

No comments: