Tuesday, November 4, 2008

Syke rapport... tirsdag.

Da er det blitt tirsdag. Aya er ikke stiv da hun står opp i dag. Halter ikke og jeg kan heller ikke se hun "sparer" foten sin for noen bevegelser. Så det skal bli litt av en utfordring resten av uka å holde henne i ro. Hun er igrunn klar for action igjen! Vi får ta noen "hode bry" øveler inne, ellers tror jeg ikke hun blir til å være i hus med etterhvert!

Gleder meg til å trene igjen og tenker veldig på om hun har koblet søket med det som skjedde. Skal bli spennende å se når vi kan søke felt igjen. Bare håpe det fortsetter å gå like bra! En ting er sikkert, det første feltet skal ligge slik at jeg kan se henne og i flatt terreng, fritt for stener!!!

Takker alle for meldigner om at dere bryr dere! Jeg havner fort i kjelleren da det feiler mine hunder noe!

Når det gjelder hosten, så blir det bare bedre. De er i form igjen begge to, så det er på tur ut av kroppen hvertfall. Greit for hosten at det blir noen rolige dager her også.

3 comments:

Ca, Hux, Kobra og Heidi said...

Stakkars vofsen.. Håper alt blir bra fort!! Slik at valpen kan løpe rundt lykkelig igjen..

Havrevingens Ambra ~ * Udda * said...

Hei,
Vi gleder oss også til dere er i farta igjen!
Hilsen AnneGry, Udda og Noja

Havrevingens Aya said...

Ja nå er vi snart tilbake. Og da skal jeg si det blir fart, spart opp litt de siste dagene tror jeg!