Monday, November 3, 2008

Syke rapport... mandag

Da er det blitt mandag og alt ser bedre ut enn i går! Aya halter ikke, er bare litt forsiktig med foten sin. Så da har vi nok vært heldige tross alt! Jeg tar ingen sjanser og siden jeg ikke vet helt hva som skjedde og hvor skaden sitter så blir det en ukes ro på henne. Tenker også på framtia og at dette kan være noe som kommer igjen om vi ikke tar det litt med ro nå. Jeg velger ikke reise til vet i dag, siden hun er blitt så mye bedre.

Så er kennel hosten. Den var ille sent i går kveld, begynte slik i dag tidlig også. Men nå utover dagen ser det ut til å roe seg! Begge virker i bedre form og nyser mer enn de hoster. Det begynner å bli liv her igjen etter to dager hvor de har ligget mye i ro og sovet. Så jeg kan vel ikke annet tro det er et godt tegn, selv om Aya godt kunne vært rolig av seg selv i noen dager til. Det er neimen ikke lett å holde frøkna i ro. Har litt mye energi som skal ut kan man si. Men jeg får bite tenna sammen og bruke bur. Selv om jeg vet ei som ikke er helt fornøyd med det…

No comments: