Monday, February 2, 2009

Bare et lite kort innlegg...

I går var Anne- Gry og Udda på Hellerud på utstilling. Det hadde gått veldig bra! Vil gratulere søster Udda med kjempe bra utstillingsresultat! Rød sløyfe og HP. Da vet vi hvem som er den "vakre" i familien:-)

I helga har jeg jobbet og da er det blitt dårlig med trening. Vi har bare gått tur, men de to firebente elsker tur i skogen og spesielt da de får løpe løse! Undrer litt da jeg går der, hvor langt Aya løper av en tur. Er vel ikke enkelt å sette på henne skritt teller eller...:-)

I dag har vi trent på jordet igjen. Og YES, apport treningen begynner å gi resultater!!! Det er morro da en ser ting begynner å gi resultater! I dag syns jeg treningen gikk overraskende bra! Aya har en fin ro på midtlinjen, i dag har jeg ikke holdt henne. Hun har sittet konsentrert til komandoen kommer. Hun er fortsatt veldig rask ut til fig. og det virker som hun skjønner hvilke vei hun skal ta rundt skjermen. Og så meldingen da... I dag kommer hun helt inn med bittet, slipper ikke, men er heller ikke helt sikker på om hun vil gi det til meg enda. Det ble ikke noe store nr. ut av dette i dag så jeg tror hun fikk en god erfaring på, jo fortere hun kommer til meg med bittet, jo før ut til fig. Så det er bare å fortsett og så håpe det faller på plass snart! Syns hun har et bra tempo ut til fig. da hun skal påvise. Og min stopp komando der ute begynner å sitte bedre! I kveld har vi bare slappet av på sofan, Aya har virkelig kapret det ene setet... Lurer litt på om det skal gjøres noe med? Er bare så kos å ha henne sammenrullet og sovende ved siden av seg... Ja hun er BORTSKJEMT! Men små prinsesser har vel endel slike fordeler, eller....?

Neste trening er nå på torsdag og det gleder vi oss til!

2 comments:

Havrevingens Ambra ~ * Udda * said...

Udda og jeg takker for gratulasjonen! Men, det er nok ikke avgjort enda hvem av prinsessene som er/blir vakrest.. :-)
Når det er sagt hadde det jo vært fint for oss å ha noe å falle tilbake på når du og Aya inntar runderingstronen! :-)

Havrevingens Aya said...

He he, nei en vet ikke hvem som blir vakrest :-) Syns de er vakre begge to jeg! Tror nok ikke vi inntar den tronen, men kanskje på spor???