Wednesday, January 28, 2009

Belger kurs, uke 26

Da er påmeldingen til årets Belger kurs på Sølen sendt! Vi har ønske oss spor med Lasse Eriksson. Det er blitt lite spor den siste tiden siden jeg har fått dilla på rundering. Og planen er å hovedsakelig fortsette med rundering fram til belger kurset, håper da vi er kommet godt på vei slik at vi kan konsentrere oss om spor en tid etter kurset. For så å kombinere øvelsene. Frister jo litt nå å komme så langt at jeg kan starte i begge grener!

Det er veldig tidlig på året, men jeg begynner å glede meg til kurs allerede! Belger- Sølen kurs er som regel årets høydepunkt. Både fordi det er lærerrikt på kurs og fordi jeg trives veldig godt på Sølen. En får alltid ekstra energi og lyst på trene videre etter kurs. En har kanskje løst problemer en har eller fått god hjelp til hvordan en skal komme seg videre.

Det blir lenge å vente før en får vite hvilke gruppe en kommer på, det er bare å krysse fingrene at en får Lasse igjen!!!

No comments: